Kommentarer du søker har enten blitt flyttet til en ny diskusjon eller er slettet.

Faktura

Hei,
Jeg lurer på hvorfor fakturaene på nettleie/strøm og internett stiles til min mann (Steinar) og sendes til meg på Vipps og på Efaktura? Så vidt jeg kjenner til har jeg ikke bedt om å motta noen av delene på disse plattformene. Efaktura må man vel bestille selv?

Kommentarer

  • Hei!

    E-faktura kan kun bestilles av kunden selv, og NTE har ikke mulighet til å aktivere eller deaktivere e-faktura. Jeg vil anbefale at du undersøker med deres bank om dette.
    Arild Kunderådgiver
  • Ja. Men hvorfor sender NTE faktura til meg på Vipps med min manns navn på fakturaen?
    Kari
  • Hei Kari.

    Grunnen til at dette dukker opp i Vipps til deg er at du har opprettet efaktura i nettbanken din. I Vipps har du muligheten til å sette opp at du mottar faktura eller varsel om ny efaktura. Vi vet at noen banker har endret sine rutiner i forhold til opprettelse av efaktura. Jeg må igjen anbefale at du undersøker dette med deres bank.
    Jon Morten Kunderådgiver
  • Hei.
    1.April flyttet jeg til ny adresse og registrerte meg som kunde . Jeg har pr. nå ikke mottatt strømregning. Jeg har vært i kontakt med dere på telefon med spørsmål om dette . Det skjer ingenting . Det er noe spesielt at en må mase for å få betale . Jeg frykter at om det nå en gang dukker opp en faktura så blir det fire måneders , eller mer , forbruk å betale ?? Hva driver dere med ??
    Tore Lund
  • Vi har betalt regninger på dette målernr. 6970631403123489, som tilhører leilighet nr. 603.
    Vårt måler nr. er: 6970631403123410 leilighet nr .602.
    Vi flyttet inn 1 mars.

    Tilhører Bjørn Andreas Thronæs Steinanveien 32.
    Bjørn Andreas Thronæs
  • Hei Bjørn Andreas.
    Jeg har nå snakket med Trønderenergi Nett som bekrefter at dette er feil målernr.
    Målernr 6970631403123489 har feilaktig blitt registrert på Solveig Thronæs mens målernr 6970631403123410 står i ditt navn. Trønderenergi Nett har forsøkt å kontakte Solveig vedr. dette.
    Jeg krediterer alle fakturaer fra NTE Marked på feil målernr og sørger for at dere får tilbakeført innbetalt beløp.



    Anita Kunderådgiver
Dette innlegget er stengt for ytterligere kommentarer.