Til seneste kommentar

Kommer meg ikke inn på Min Side

Jeg leide strøm hos dere for noen måneder siden, og sa opp strømmen da jeg flyttet ut. Nå har jeg flyttet inn i en bolig igjen og ønsker å bestille strøm, men kommer meg ikke inn på Min Side! Jeg har prøvd og logget inn, trykt glemt passord og opprettet ny bruker, men ingenting virker. Når jeg prøver å opprette ny bruker kommer det opp «Målernummer ikke funnet».
Ida Anmeld upassende innhold

Kommentarer

  • Hei Ida.

    I strømbransjen er det dessverre slik at i det du sier opp din avtale så opphører ditt kundeforhold, dette innebærer også at tilgang til Min Side også opphører.

    Ta kontakt på chat eller 74150200 så skal vi hjelpe deg med det du evt. lurer på.
    Jon Morten Kunderådgiver
  • passord på altibox for bruk på mobil er muligens feil til meg.send meg koden på nytt.
    Gunnar Risethsve
  • Hei , du har ikke noen bruker på mine sider på altibox så du kan gå inn her å opprette deg en bruker:  https://www.altibox.no/login/create/
    Roger Kunderådgiver
  • Hei jeg heter Armida Bøe jeg bor på Kongsvegen 95 . Heimdal 7088. Jeg  er kunde hos dere i mage år min kunde nummer er 60009463, men jeg har ikke logg meg inn på min side . og nå jeg vil logg meg inn , men jeg trenger min passord og pin kode .

    Kan dere sender meg ny pin kode og passord.

    Hilsen Armida Bøe.
    Armida
  • Hei Armida

    Sender deg en sms med påloggingsinformasjon som du trenger.

    Ha en fin dag.
    May-Lis Kunderådgiver

Kommenter eller skriv et nytt innlegg

Ditt navn og innlegg er synlig for alle.Din e-post vises aldri offentlig.